BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 17, 2010

Oleviste suvelaager

... oli üli vinge! Ma ei hakka siia kirjutama, mis seal toimus üksikasjalikult, kuna jutt läheks muidu liiga pikaks. Mainin ära siiski, et Jumal ise oli seal meiega. Palju inimesed said päästetud ning Püha Vaimu poolt uuendatud. Noored ülistasid Jumalat pisar silmis, kuna nad said nii võimsalt puudutatud. Peale selle oli ka väga lõbus ja ma sain paljude toredate inimestega tuttavaks. Tõesti, väga lahe oli! Toimus ka minu, Margiti ja Angeelika ristimine. See oli minu jaoks väga eriline sündmus ja ma täiega kogesin Jumalat enda lähedal. Imeline on vist ainuke sõna, mis sobib seda sündmust minu elus iseloomustama. Isegi mu mittekristlasest ema nuttis mu ristimise ajal. Kõik oli nii nii super!!!! Thank you god for everything!

0 comments: