BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, September 19, 2010

I can´t thank You enough

Tänane päev on olnud imeline! Ma tõesti tunnen, et ükskõik, kui palju ma tänan, ei suuda ma ära tänada Jumalat selle eest. Jumal on nii hea!!!
Täna õnnistati mind, minu õde, Margitit, Angeelikat ja veel ühte tüdrukut Oleviste koguduse 60ndal aastapäeval koguduse liikmeks. Minu vanaema, ema ja isa tulid ka minu ja Sigriti tähtsat sündmust meiega jagama. Ma olen väga palju palvetanud oma pere pärast ja eriti just sellel nädalal. Jumal vastas mu palvele. Jumal tahab nad päästa. Teenistuse esimesel poolel vaatasin ma, et mu vanematel on vist väga igav kirikus. Mõtetes palvetasin ma nende eest, et nad võiks Jeesuse poolt puudutatud saada ning minna alfa kursusele. Teenistuse lõpu poole, kui eel pool nimetatud inimesi kogudusse õnnistati see juhtuski. Üks naine õnnitles mu ema oma tütarde tähtsa päeva puhul ja mu emal hakkasid pisarad voolama. Ta ei saanud hästi aru, mis toimub. Ta ütles, et ta süda kuidagi tõmbas tuntavalt pisaraid välja. Nii võimas!
Leppisime vanematega kokku, et mina ja Sigrit lähme beeta kursusele (me ei teadnud, et see hakkab alles järgmisel nädalal peale) ja vanemad lähevad samal ajal alfa kursusele. Kui mu ema ja isa olid läinud, avastasime me Sigritiga alles, et beetat ei toimugi täna. Me olime üli rõõmsad, et me olime arvanud, et toimub, kuna kui me oleks teadnud, et beeta ei toimu, oleksime me kõik koos koju läinud, aga Jumal juhtis nii, et mu vanemad ikkagi läksid alfale. Meie tegime samal ajal aega parajaks Taanieli ja Sigridi juures. Aitäh, et külla kutsusite!
Koduteel ütles mu isa, et emal küll enam kaua ei lähe kuni ta murdub ja ta oma elu Jumalale annab. Nii tore oli seda tema suust kuulda. Mu isa rääkis terve koju sõidu aja veel alfast, mis tema maailmavaadetega kokku ei lähe ja mis on tema arust õige. Vahepeal tundus mulle juba, et talle ei meeldinud seal ja et ta rohkem vist minna ei taha. Valesti arvasin. Ta niisama lihtsalt arutles meiega neid asju ja see ei tähendanud midagi halba. Mu isa on varem öelnud, et kristlus ei ole tema jaoks kõige õigem, kuid täna enne koju jõudmist ütles ta, et vb on ikka kristlus tema jaoks ja et ta tahab alfal käima hakatagi. Tal on varem ka olnud mõttes ise alfa kursus läbi teha, kuid ise ta ei ole otseselt plaaninud, et sinna minna. Ta usub, et saatus juhib teda ning saatus juhtis ta alfasse.
Üli lahe asi, mis täna juhtus oli veel see, et mu endise klassiõe ema oli ka täna Olevistes. Ta läks alfasse ja juhtus ka mind seal nägema ning õnnitles mind kogudusse astumise puhul. Mul oli siiralt hea meel teda näha!
Suur tänu veelkord kõikidele, kes meid õnnitlesid ja õnnistasid ning kes lilli tõid! Nii armas oli see teist. Ma tänan Jumalat kogu oma südamest tänase päeva eest!!! Jumal tõesti tõesti kuulab palveid ja ta on tõesti tõesti väga hea.

0 comments: