BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 18, 2010

Mul on reedeti väga tihti nii, et kui ma lähen kirikusse, olen ma täiega väsinud ja kui noortekas läbi saab, olen ma energiat täiega täis ja tahaksin ainult hüpata ja karata. Seda teeb Jumal. Ta teeb mind rõõmsaks oma vaimu kohalolekuga. Ta annab mulle elamiseks energiat.
Eile õhtune noortekas oli kolmapäeval paastujatele ning ka teistele noortetöö eest palvetajatele suur palve vastus. Võrreldes eelmise reedega oli täiega palju rahvast tulnud ja inimesed ülistasid Jumalat teistsuguste emotsioonidega. Tunnistused, jutlus ja ülistus olid väga head!
Õhtune palveosadus oli ka väga hea. Jumala vaim oli täiega kogetav seal Maarja kabelis. Täiega võimas. Ma õppisin sellel õhtul paljut.
Oma eelmises postituses ütlesin ma: " Suured asjad hakkavad varsti juhtuma." Eile sai see minu jaoks veel reaalsemaks kui siis, kui ma seda ütlesin. See saab iga päevaga mulle aina reaalsemaks. Jeesuse tagasi tulek on väga väga lähedal ning Jumal on tõesti suuri asju tegemas enne seda.

0 comments: