BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 27, 2010

Kristlased usuga "kappi"?

Väga paljud inimesed ei mõista, miks kristlased oma usust kogu aeg rääkida tahavad teistele inimestele ning miks nad lihtsalt ei võiks oma ette vaikselt olla oma usuga.
Kui sind teeb miski üli õnnelikuks, siis kas sa räägid sellest teistele? Sa ju jagad oma sõprade ja lähedastega selliseid hetki!? Kui sa oled täiega täiega täiega rõõmus millegi üle, kas sa ei helista või torma kohe kellegi juurde, et asjast, mis sind nii õnnelikuks tegi rääkida ning oma rõõmu jagada? Me kõik oleme sellised.
Kujuta nüüd ette, et sind täidab rõõm, millist sa varem tundnud ei ole. Rõõm, mis täidab kogu su keha, hinge ja vaimu ja voolab ülegi veel. Sa tahaksid tervele maailmale karjuda, kui õnnelik sa oled. Sa tahaksid kõigile sellest rääkida. Sa tahaksid teistele oma rõõmu edasi anda ja ka neid nii õnnelikuks teha, ........... aga............. sa ei saa. Sa pead oma rõõmuga üksinda oma toas istuma ja üksinda õnnelik olema. Kas sa kujutad seda tunnet ette? Seda ootate meilt teie, kes te soovite, et me oma usuga, oma Jumalaga "kapis istuks".
Jumal teeb meid õnnelikuks. Jumal pakub meile rohkem rõõmu, kui seda suudab teha maailm. Ma tean millest ma räägin, kuna ma ise olen proovinud mõlemat. Ma olen proovinud elada ära ainult maailmast. Ma ei väida, et ma olin siis õnnetu. Ma olin rõõmus, kuid tihti tundsin ma, et midagi on puudu. Ma ei teadnud, mis see on, kuid ma sain seda teada alles aasta eest, kui ma võtsin Jumala oma ellu vastu. Milline rõõm! Alles siis avastasin ma, et rõõm, mida maailm pakub on täiesti tühine selle kõrval, mida Jumalal meile pakkuda on. Ma olen nii õnnelik! Ma tahan teistele rääkida sellest, kui õnnelik ma olen. Ma tahan, et ka teised saaksid osa minu rõõmust. Ma soovin, et peale surma me võiksime rõõmutseda taevas tundmata viha, raevu, valet jms, kogedes täielikku õnne, mida me eales varem tundnud ei ole KÕIK KOOS. Ma tahan, et me kõik koos tunneksime ääretut pulbitsevat rõõmu. Seda rõõmu suudab pakkuda meile vaid Jumal Jeesuse Kristuse läbi.

0 comments: