BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 3, 2010

Koolielu

Tagasi koolis ja uues klassis. On enese tõestamise aeg. Erinevalt mõndade inimeste arvamusest ma tean, et ma hakkan hakkama saama õhkkonnas, kus inimesed on pohhuistlikud oma hinnete ja tuleviku pärast. Mitte kõik, kuid osa neist. Minu hinded ei hakka olema mõjutatavad teiste inimeste koolis käitumisest. Mina olen mina, mitte nemad. Ma julgen erineda.
Kuulasin täna pealt paari oma klassikaaslase vestlust. Erinevalt nende arvamusest arvan mina, et see on ülimalt lahe, et meil on klassis mõned usklikud. Ma ei saa isegi aru, kuidas võib vastupidisselt mõelda. Kuidas me ette jääme? Vb ma hindan asja veidi üle, kuid lause "Täitsa lõpp, meil on klassis nii palju usklikke" ja sellele kaasnevad mõnitused kiriku, palvetamise ja Jumala kohta jätsid mulle küll sellise mulje. Milleks naerda Jumala üle, kui te ei tunne teda? Ma olen täiesti kindel, et inimesed, kes naersid ei tea mitte midagi kristlusest ja sellest, kes Jumal ja Jeesus on. Pole ka ime, miks inimesed vaevlevad raskustes ning tihti just vaimsetes raskustes. Nad lihtsalt EI TUNNE Teda, kes teeks neid õnnelikuks, kellega koos võib tunda ennast täiesti armastatuna ning kellega koos on iga mure palju väiksem, sest Tema aitab meie koormat kanda. Nad laimavad Teda ning ei taha teda isegi tunda. Nad peletavad eemale ise enese õnne. Ma tean, et see on loomulik, et kristlasi tihtipeale mõnitatakse. Ma lihtsalt ei mõista inimesi, kes Jumalat asjatult vihkavad ja laimavad. Ma ei saakski neid mõista, sest mina ei ole üks neist. Ma tean, et ma pean veel sellel aastal palju solvanguid seoses oma usuga kuulma, kuid mul on sellest täiesti ükskõik. As long as He is with me I am happy. Matteuse 5:10-12 ütleb: "Õndsad on need, keda õiguse pärast taga kiusatakse, sest nende päralt on taevariik. Õndsad olete teie, kui teid minu pärast laimatakse ja taga kiusatakse ja teist valega kõiksugu kurja räägitakse. Olge rõõmsad ja hõisake, sest teie palk on suur taevas! Just samamoodi on taga kiusatud ka prohveteid enne teid."
Mul on täiega hea meel, et ma saan jälle oma vanade klassikaaslastega rohkem suhtlema hakata, kellega ma kaugeks olin jäänud.

0 comments: